قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

  • ۰
  • ۰

پشتی مبلی عربی

پشتی مبلی عربی چیست و چه مزایایی دارد؟
پشتی مبلی از جمله عناصری است که در دیزاین های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این نوع پشتی را با نام پشتی خلیجی نیز می شناسند. چنین پشتی هایی در مناطق خلیج فارس، محدوده های عرب نشین، اهواز و ... رواج دارد. این مبل زمینی راحتی بسیار جذاب و کاربردی می باشد.
پشتی مبلی فضای بسیار کمی را در محیط منازل اشغال می کند. از این رو از این نوع مبلمان در فضاهای کوچک استفاده می شود. پشتی مبل نما عربی برای قرارگیری در محیط های مسکونی با عرض کم گزینه ای مطلوب می باشد.  

تولیدی روشا دکور با طراحی و تولید انواع پشتی سنتی جدید مانند پشتی خلیجی و مبلی یکی از اولین های این صنعت در ایران است. برای سفارش این محصول با

دستگاه مبل شویی

. کاور مبل

 

پشتی خلیجی

پشتی خلیجی روشا دکور کد  232

 

پشتی

پشتی روشادکور کد  233

 

پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی جدید کد 234

 

پشتی مبلی

پشتی مبلی کد 235

پشتی خلیجی

پشتی سنتی روشا دکور (کد 222 )

 

پشتی خلیجی

پشتی خلیجی روشا دکور کد (223)

 

پشتی سنتی جدید کد 231

 

پشتی خلیجی روشا دکور کد (224)

 

پشتی خلیجی

پشتی خلیجی روشا دکور کد (225)

 

پشتی خلیجی

پشتی خلیجی روشا دکور کد (226)

 

پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی روشا دکور کد (227)

 

پشتی خلیجی

پشتی خلیجی روشا دکور کد (228)

 

پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی روشا دکور (کد 229 )

 

پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی روشا دکور (کد 230 )
 

 


 
اهمیت پشتی مبلی در دکوراسیون
پشتی مبلی در سبک های سنتی بسیار کاربردی است. در واقع این پشتی ها پیوند عمیقی با گذشته برقرار می کنند و سرشار از حس نوستالژیک می باشند. از این رو افراد بسیاری در محیط های بزرگ و دلباز نیز تمایل به بهره مندی از این نوع مبل ها دارند.
سفره خانه ها و رستوران های سنتی نیز از جمله طرفداران پر و پا قرص این پشتی ها می باشند.  
ویژگی های پشتی مبلی
پشتی مبلی از تنوع طرح زیادی برخوردار است. برای تهیه این پشتی ها از رنگ های گوناگونی استفاده می شود. بنابراین با این پشتی ها می توان دکوراسیون جذاب و راحتی در محیط منزل ترتیب داد.
برای تولید پشتی مبلی از ایده های خلاقانه بسیار استفاده می شود. این ایده های خلاقانه، ظرافت به کار رفته در پشتی های مبلی را بالا می برد.  
از پارچه های پر نقش و نگار بر روی پشتی خلیجی استفاده می شود. این پارچه ها نیز با فرهنگ اعراب بسیار هماهنگ می باشد.
پشتی خلیجی از بافت نرمی برخوردار است. بنابراین احساس مطلوبی هنگام بهره مندی از آن ها خواهید داشت.
مزایای بهره مندی از پشتی مبلی چیست؟
برای تولید مبل زمینی راحتی از پارچه های با کیفیت استفاده می شود. جنس ساتن از جمله پارچه هایی است که برای تولید مبل زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.  
برای تولید پشتی مبلی از مواد درجه یک استفاده شده و همین موضوع طرح و رنگ این مبل های زمینی را خاص می کند. در واقع این مبل ها با همان روش های نوستالژیک تولید شده اند. به گونه ای که در این تولید، استحکام و درجه یک بودن مواد در صدر قرار گرفته است.
 
مزایای پشتی مبلی عربی


ست پشتی خلیجی بعضی از این پشتی ها تنها یک تکیه گاه هستند. برخی دیگر از این پشتی های مبلی به شکل ست شده با تشک و زیر دستی عرضه می گردند. این زیر دستی ها در سایز کوچک تولید شده اند.  
برای بخش تکیه گاهی پشتی مبلی از یونولیت با کیفیت و مرغوب استفاده شده است. فوم به کار رفته در تشک های ست شده این پشتی نیز در نمونه درجه یک می باشد. بنابراین تولید کنندگان پشتی مبلی همواره به اصالت و مرغوبیت کالا توجه داشته اند. کیفیت و اصالت پشتی مبلی باعث فروش و محبوبیت آن در سایر نواحی شده است. بهره مندی از این مواد مرغوب و درجه یک در تولید پشتی خلیجی باعث عمر طولانی این تکیه گاه می گردد.  
حمل راحت
پشتی مبلی به راحتی حمل می شود و همین موضوع بهره مندی از آن را راحت و آسان خواهد کرد. این پشتی ها کم حجم و شبک می باشند و جایگزین خوبی برای مبلمان مدرن هستند.   
شستشوی پشتی های مبلی به راحتی امکان پذیر است. بنابراین بسیاری از افراد بهره مندی از این نوع پشتی های مبلی را به مبلمان ترجیح می دهند.
با انتخاب این پشتی های جذاب می توان خاص ترین مبلمان را با پرداخت هزینه ناچیز به دست آورد. این مبلمان ها از تنوع قیمتی برخوردار می باشند. این تنوع قیمت بر حسب کیفیت جنس پشتی ها می باشد.
پشتی مبلی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پشتی ها نیاز به مراقبت و نگه داری کمی دارند. از این رو گزینه بسیار مطلوبی در سایر دکوراسیون ها خواهند بود.

 

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی