قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بافندگان قالی در تهران
بافندگانی‌ که‌ در تهران بر سر دارهای قالی کار می‌کنند، بیشتر از شهرها و شـهرستان‌ها بـه‌ تـهران‌ آمده‌اند‌ و اغلب آنها زن و کودک‌اند که در برابر هر دستگاه چند تن با هم می‌ نشینند‌ و به راهنمایی استادکار، بـی‌آنکه ‌ ‌از نـقش‌های قالی آگاهی داشته باشند، قالی را می‌بافند‌

/ قالی باف‌های تهرانی غالباً در اثر تـحول هـای اجـتماعی که در این قرن به ویژه‌ در‌ سال‌های اخیر در تهران رخ داده است دست از پیشه خود کشیده‌اند‌ و کارگاه‌‌های‌ خود‌ ر ا بر چـیده یا آنها را به قالی باف‌های شهرستانی اجاره داده‌اند و خود به کارهای دیگری‌ مانند‌ دسـت‌ فروشی‌ و کار در کارخانه‌ها پرداخته‌اند، از این رو است که اکنـون قـالی تهرانی‌ در‌ این شهر بسیار کم بافته می‌شود و بیشتر آنچه که به نام قالی تهرانی خرید و فروش می‌شود‌ از‌ بیست سی سال پیش است.

قالی‌های کهنه بافت تهرانی از رنگ و بافت‌ و نقشه‌، با قالی‌های کاشان و خراسان و آذربایجان در بـازار‌ برابری‌ می‌کند‌ و شناسایی هر یک از این قالی‌ها تجربی‌ است‌ و از چگونگی نقشه و بافت و رنگ و گره آنها شناخته می‌شود.

چیزی که بیشتر این روزها به چشم میخورد قالیشویی در تهران است. که به شستشو و ترمیم فرش های ماشینی و دستباف از سایر شهر های معروف ایران در قالیبافی میپردازد

 

 

  • india dates india dates
  • ۰
  • ۰

خدمات تعمیر مبل در شمال تهران توسط قالیشویی تهران شهر

با توجه به هزینه بالای تعویض مبل عوض کردن آنها کار مقرون به صرفه ای به حساب نمی آید.در ساختار یک مبل مواردی مثل کلاف، پارچه یا همان روی ،آستری، فوم یا ابر ،رو کش و چوب استفاده می شود.
استفاده مداوم از مبل باعث از بین رفتن پارچه یا قسمت نشیمنگاه یا همان فوم یا قسمتهای دیگر  میگردد.
مبل ها شامل انواع گوناگونی می شوند که با توجه به طرح و مصالح به کار رفته در آنها از دیگری از نظر ظاهری و قیمت متفاوت می گردند.
تعمیر مبل در منزل سعی کرده قسمتی از این هزینه و مشکلات را کاهش دهد با تعمیر مبل در منزل دیگر نیازی به عوض کردن مبل جهت به روز شدن پارچه یا تغییر  رنگ پارچه  و یا آسیب‌های فیزیکی آن نمی باشد.
نو کردن مبل با تعمیرات اساسی و تعویض پارچه و مبل شویی در منزل در تخصص ما است .
تعمیرات مبل در محله غرب تهران .تعمیرات مبل در شرق تهران .تعمیرات مبل در تهرانپارس  .تعمیرات مبل در جنوب تهران وتعمیرات مبل در سعادت اباد و قسمت های دیگر تهران پذیرفته میشود .
تعمیرات انواع مبل ها اعم از  مبل کلاسیک ،مبل راحتی مبل استیل و...قابل پذیرش است .
البته شما برای تعمیر مبل خود ابتدا باید ارزیابی کنید که ارزش تعمیر دارد یا خیر؟
ارزش شامل این می‌شود که این مبل کلاف خوب و سالمی داشته باشد آسیب های جزئی کلاف قابل جبران است مثلاً اگر سطوح خراش داشته باشد سطوح خراشیده  قابل ترمیم است ولی اگر آسیب جدی دیده باشد باید رویه مبل را جدا کرده و با کمک دستگاه های مخصوص سطوح آن را صیقل داده و چوب را از نو پرداخت و رنگ آمیزی کرد اگر فوم و یا اسفنج مبل آسیب دیده باشد نیاز به تعویض پارچه ی  آن نیست و عوض کردن پارچه امری دلخواه است

مبل شویی اصفهان

تلفن تماس برای هماهنگی تعمیر مبلمان در تهران

09129381214

یی

  • india dates india dates
  • ۰
  • ۰

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی

یکی از مهم تین مراحل نکات در نگهداری فرش های با ارزش دستبافت ، شستشوی آن است که در قالیشویی تهران شهر به روش خاصی صورت می گیرد. شستشوی فرش دستباف به طور معمول پس از پرداخت صورت می گیرد و در مرحله بعد اگر مشتری مایل باشد، شور صادراتی جهت کهنه نما کردن و براق کردن فرش انجام میشود.شور صادراتی از مهم ترین روش های شستشوی فرش دستباف است که هر یک شامل مراحل خاصی بوده و با استفاده از مواد شیمیایی مخصوصی نیز صورت می گیرد. روش شستشوی فرش دستباف در قالیشویی تأثیر زیادی بر شکل ظاهری آن داشته و از مراحل مهم تکمیل قالی به حساب می آید

تلفن تماس برای قالیشویی فرش دستباف در شمال تهران

09129381214

مراحل شستشوی فرش دستباف در قالیشویی

 آبگیری و خشک کردن: پس از آن که فرش شسته شد در ابتدا به شیوه دستی با استفاده از پاروها و بیلچه های مخصوص و سپس با استفاده از دستگاه آبگیر (سانتریفیوژ) آب آن گرفته می شود. برای خشک شدن کامل فرش آن را در زیر آفتاب روی زمین های شنی یا

داربست های چوبی و فلزی می گسترانند. برخی از کارگاه های قالی شویی مجهز به سالن گرم خانه است که در فصول سرد از آن استفاده می شود.

 غبارگیری مجدد: پس از این که فرش کاملاً خشک شد پرداخت مجددی بر روی آن انجام می شود و برای خارج کردن هر گونه غبار احتمالی، عملیات غبارگیری صورت می پذیرد. غبارگیری با جاروی دستی، جاروی برقی یا ضربه زدن بر روی فرش انجام می شود.

دارکشی: هدف از دارکشی برطرف کردن کجی ها در فرش است. برای نیل به این منظور از روش هایی مانند میخ و تخته، روش کششی با استفاده از گیره و تخته و گیره های فکی استفاده می شود.

عملیات شیرازه زنی: این عملیات شامل مراحل مختلفی است که از جمله می توان به دو گره زدن سر ریشه ها، ریشه زنی و مرتب کردن آن ها، شیرازه زنی و چرم دوزی کناره های طولی فرش اشاره کرد. فرش پس از طی مراحل تکمیل به انبار کارگاه منتقل می شود تا از آن  نگهداری شود و در موقع نیاز عدل بندی و بسته بندی شده و به بازارهای مصرف روانه شود

 

منبع: شستشوی فرش دستباف در قالیشویی

  • india dates india dates
  • ۰
  • ۰

خدمات تمیز کردن فرش را با قالیشویی غرب تهران به صورت حرفه ای با کارگاه فعال در شمال تهران تجربه کنید

با 30 سال تجربه، شستشوی فرش در شمال تهران می تواند به شما در حفظ فرش، اثاثه یا لوازم داخلی و غیره کمک کند. تکنسین های تمیز، متخصص، تمیز و آموزش دیده ما می توانند به شما با خدمات قالیشویی صحیح و سریع کمک کنند.
کمک به برطرف کردن آلودگی و چرک های فرش ،از بین بردن لکه های روی فرش، شستشوی فرش ماشینی و فرش دستباف در شمال تهران

برای اینکه فرش های شما بیشتر عمر کند مطلب زیر را بخوانید و به آن عمل کنید

فرش ها باید یک بار در هفته و بیشتر در مناطق ترافیکی سنگین، جارو شوند. از بین بردن مکرر گرد و خاک ، عمر فرش را افزایش می دهد با جلوگیری از ایجاد ذرات ریز، که می تواند الیاف فرش را کاهش دهد.
هر چند هفته، وقت صرف کنید و قسمت های پنهان شده فرش در  اطراف پایه های رادیاتور و دیگر مکان های دشوار را جارو کنید.
نگذارید آشغال های ریز زیر فرش ها بماند. همیشه زیر فرش ها را چک کنید و کامل جارو بکشید چون اسکلت اصلی فرش الیاف زیر آن است که با این آشغال ها آسیب میبیند
از شستشوی ناحیه ای فرش با مواد شوینده که نمیتوان کامل آبکشی کرد خودداری کنید

تلفن تماس برای سفارش قالیشویی در شمال تهران

09129381214

 
 
 
قالیشویی شمال تهران
  • india dates india dates