قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

  • ۰
  • ۰

پاکیزه کردن و شستن سرامیک و چینی‌های خـانه‌ دقـت‌ بـسیاری‌ می‌خواهد.اگر چینی شما باارزش است می‌توانید با استفاده از یک ظرف پلاستیکی بزرگ که‌ کـف‌ آن‌را با اسفنج یا حوله پوشانیده‌اید،ظرف چینی‌تان را پاک کنید.اگر‌ چینی یا سـرامیک‌ جنبهء‌ تزئینی‌ دارد و گردوغبار بـه خـود گرفته است کافی است آن‌را با آب گرم بشویید. . لزوم استفاده از کاور مبل به عنوان یک وسیله ضروری منزل به خاطر این است که آلودگی هوا ، آفتاب ، رطوبت و حشرات موذی جزو اولین عواملی هستند که بیشترین تاثیر بد و مخرب را بر روی مبلمان منزل می گذارند . و تخصص ما دوخت کاور مبل تهران است در مهمانی های گاه و بی گاه و ورود افراد زیاد و کودکان بیقرار و بازیگوش هم کمتر از عوامل مخرب دیگر نیستند

اما اگر با آب پاک نشد می‌توانید چند قطره مایع ظرفشویی نیز به آب اضافه کنید.

توصیه می‌شود‌ از ظرفشویی‌های زبر و آب خیلی گرم برای این‌کار استفاده نـکنید.

قوری و فنجان و به طور کلی وسائلی که در اثر تماس با چای به خود رنگ‌ می‌گیرند و لکه‌دار می‌شوند را می‌توانید با‌ محلول‌ 5%ئیدروژن پراکسید پاک کنید.

اگر این محلول ضعیف عمل کرد می‌توانید آنـ‌را قـوی‌تر کنید.علاوه بر این محلول‌ بی‌کربنات سدیم یا نمک معمولی نیز در لک‌بری مؤثر هستند.برای پاک‌ کردن‌‌ ظرف‌های ترک‌خورده و زوایای نعلبکی،پنبه‌ای را به محلول ئیدروژن پراکسید آغشته کنید و به مـدت ده دقـیقه روی لک قرار دهید تا پاک شود.

اگر خواستید چینی و یا سرامیک شکسته‌ را‌ ترمیم کنید می‌توانید بوسیلهء چسب‌ مخصوص بی‌رنگ،تکه‌ها را به هم بچسبانید.باید چسب را به لبه قطعات شکسته‌ شده بـمالید و بـعد از این که قطعات را در کنار‌ هم‌ قرار‌ دادید،بگذارید تا خشک شود‌.

اگر‌ جای‌ شکستگی آن بعد از چسبیدن بدنما شده بود بهتر است اول در آب داغ‌ بگذارید مدتی بماند.اگر قطعهء چسبیده شـده‌ جـدا‌ نـشد‌،با کمی پنبه و استون چـسب‌ را پاک کـنید‌.بـعد‌ از جدا شدن قطعات شکسته شده لبه‌ها را هم تمیز کنید.اگر با آب داغ پاک نشد با یک‌ وسیله‌ نوک‌تیز‌ به آرامی قسمت‌های آلوده را بتراشید.بـرای‌ چـسباندن مـجدد این‌ قطعات اول باید دقت داشته باشید به طـور دقـیق در کنار هم‌ قرار داده شوند و به خاطر داشته‌ باشید‌ از‌ مقدار کمی چسب استفاده کنید چرا که چسب‌ زیاد نه تـنها‌ بـه‌ کـار شما سرعت نمی‌بخشد بلکه باعث کثیفی ظاهری چینی شما خـواهد شد.بعد از چسب‌زدن می‌توانید‌ برای‌ اینکه‌ قطعات چسبانده شده جابه‌جا نشوند و به همان حالت خشک شوند با نـوار‌ چـسب‌ نـایلونی‌ روی درزها را ثابت کنید.

برای شستشوی قالی ها از خدمات قالیشویی معتبر استفاده کنید : قالی شویی تهران شهر

بعد از خشک‌شدن ظرف اگر دیدید از لابلای درزهای‌ آن چـسب‌ بیرون زده و خشک شده بهتر است آن‌را با چاقو بتراشید چون اگر از خلال‌ چسب‌ استفاده کنید مـمکن اسـت مـقداری از چسب درون درز ظرف هم حل شده‌ و استحکام‌ خود‌ را از دست بدهد.

شستن بعضی ظـروف مـانند بـطری‌ها که گردن باریکی دارند مشکل‌ است‌.

اگر نتوانستید با شیشه‌شو ته آن‌را بشویید،کـمی الکـل بـا گلیسیرین یا روغن‌ زیتون‌‌ مخلوط‌ کرده و ته ظرف بریزید و بگذارید شب تا صبح بـماند.رسـوب ته تنگ را هم‌ می‌توانید‌ با‌ آب گرم و یک قاشق چایخوری سرکه به مدت دوازده سـاعت بـگذارید بـماند‌ تا‌ پاک‌ شود.

مبل شویی هر 6ماه یکبر فراموش نشود.

 

  • ۹۷/۱۰/۱۴
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی